Når blir pengene trukket?
Vi trekker først pengene når ordren er sendt fra lageret. I noen tilfeller kan det gå opp til flere dager før vi trekker pengene.
Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige?
På Temashop.no kan du betale med VISA og MasterCard. Du kan også betale med Klarna. Når du velger å handle med faktura fra Klarna, får du det du har bestilt før du betaler. Du betaler heller ikke for varer som er feil, eller som ikke dukker opp. Det er praktisk, enkelt og risikofritt. Fakturaen har vanligvis en betalingsfrist på 14 dager fra varene blir sendt til deg, men det kan variere utifra hvilken nettbutikk du handler fra. All informasjon om hvordan du betaler finnes på fakturaen. Kortbetaling Det kreves ingen transaksjonsgebyr ved bruk av kredittkort. Vi bruker en sikker kryptert forbindelse (SSL). Verken vi eller andre kan se opplysningene dine, og vi kan ikke trekke et større beløp enn det du har godkjent. Det er ingen selvrisiko når du handler med kredittkort på Temashop.no.
Kan dere hjelpe meg med å gjennomføre bestillingen min?
Hvis du opplever problemer, kan det skyldes nettleseren din. Bruker du Internet Explorer, anbefaler vi at du heller prøver Google Chrome eller Firefox.
Jeg kan ikke legge varer i kurven...
Det kan muligvis være sikkerhetsinnstillingene eller antivirus som skaper problemer. Sjekk at nettleseren din tillater cookies. Cookies er små tekstfiler som midlertidig lagres i nettleseren din og husker hva som ligger i handlekurven din. Prøv å endre innstillingene i nettleseren din til å tillate cookies.
Jeg kan ikke velge postkontor...
Nettbutikken vår kobler seg direkte opp til Bring. Av og til er deres tjenester nede, noe som kan føre til at du ikke kan velge postkontor. Kontakt vår kundeservice for å finne en løsning.
Hvorfor kommer ikke betalingsvinduet frem?
Det kan muligvis være sikkerhetsinnstillingene eller antivirus som skaper problemer. Mest sannsynlig tillater ikke nettleseren din cookies. Cookies er små tekstfiler som midlertidig lagres i nettleseren din og husker hva som ligger i handlekurven din. Prøv å endre innstillingene i nettleseren din til å tillate cookies. Problemet kan også oppstå hvis du har forhindret popup-vinduer eller har installert et plugin som blokkerer. Hvis du fortsatt opplever problemer med bestilling, er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi gjøre bestillingen for deg. Vi gjør oppmerksom på at vi må gjennomføre bestillingen på samme måte som deg, noe som innebærer at du må opplyse oss om din kortinformasjon.
Hvor finner jeg sporingsnummeret?
Vi sender sporingsnummeret ditt til den e-postadressen som du oppgav ved bestillingen. Du mottar den typisk samme dag eller dagen etter. Du får sporingsnummeret når Bring har hentet og behandlet bestillingen din fra lageret vårt, noe som ofte skjer på natten. Du kan spore pakken din på www.bring.no. Har du spørsmål angående selve leveringen, ber vi deg ta kontakt med Brings kundeservice på tlf: 04045. Mangler du fortsatt sporingsnummeret? Ta kontakt med vår kundeservice.
Hva er leveringstiden?

Vi på Temashop.no gjør vårt aller beste for at du skal motta varene dine så raskt som mulig. For produkter vi har på lager er leveringstiden 1-4 dager. Bestillinger som gjøres før kl. 12.00 på hverdager blir sendt samme dag.


Leveringstid
  • 1 dags leveringstid: Adresser med postnummer 0000-3999

  • 2 dagers leveringstid: Adresser med postnummer 4000-7599

  • 3 dagers leveringstid: Adresser med postnummer 7600-7999 & 8600-8999

  • 4 dagers leveringstid: Adresser med postnummer 8000-8599 & 9000-9999



Levering med Bring
Alle forsendelser blir sendt med Bring som servicepakke.
Når pakken sendes fra lageret vårt, mottar du et sporingsnummer og leveringsinformasjon. (Ca. Kl. 20:00)
Med sporingsnummeret kan du se hvor pakken befinner seg helt fra den blir sendt fra lageret vårt og til den er klar til henting på postkontoret.

Du kan alltid ta kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål angående levering.
Fri frakt på kjøp over 1000 kr.
Øvrige fraktkostnader er 99 kr.
Levering med bring
Se kjøpsvilkår.
Leveringskort i Norge


Hva er prisen på levering?
Vi leverer i hele Norge med Bring. Frakt koster 99 kr. Fri frakt på bestillinger over 1000 kr.
Leverer dere til utlandet?
Vi sender til hele Norden via Temashop.dk og Temashop.se.
Kan jeg hente varen i en butik?
Vi har dessverre ingen fysisk butikk. Alle bestillinger gjøres enkelt og trygt på Temashop.no.
Kan jeg få flere varer med i bestillingen?
Ja – hvis du er rask! Kontakt oss med en gang for å høre om det er mulig.
Hvordan er reklamasjonsretten?
Hvordan er reklamasjonsretten? Du har 2 års reklamasjonsrett på alle våre varer. Det betyr at du kan bytte varen, få tilbake pengene eller avslag i prisen avhengig av situasjonen. Det er forutsatt at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av varen eller annen skadelig adferd. Vi anbefaler at du alltid ser gjennom varene når du mottar de, og at det reklameres innenfor rimelig tid. Dersom du har mottatt et ødelagt kostyme, et kostyme med en flekk, feil vare e.l., må du kontakte oss umiddelbart på tlf: +47 23 96 65 34 eller sende e-post til info@temashop.no. Send et bilde av feilen, ordrenummer og når du skal bruke varen. Velger du å bruke eller reparere varen til tross for feilen, bortfaller reklamasjonsretten. Hvis du sender oss varen i retur uten å kontakte oss først, refunderer vi ikke fraktkostnadene. I noen tilfeller er det nemlig ikke nødvendig å returnere varen. Kontakt vår kundeservice for å finne en løsning. Merk: Mange av varene våre er laget av billig materiale som er egnet til engangsbruk. Derfor kan varene typisk brukes 1-2 ganger.
Hva betyr 30 dagers angrerett?
Du har alltid 30 dagers returrett fra den dagen du mottar varene dine. Angreretten kan bare brukes hvis varen og originalemballasjen sendes tilbake i pen og ubrukt stand. Du betaler selv for frakten når du sender varer i retur, og det er ditt ansvar at varene når sikkert frem til oss. Merk: Du kan ikke bryte forseglingen/emballasjen på parykker, kontaktlinser, øyevipper, lingerie, strømper og andre artikler av hygieniske årsaker. Hvis du gjør dette, bortfaller din angrerett. Les mer om returnering av varer her.
Hvordan returnerer jeg pakken?
Angrer du kjøpet hos oss? Du kan sende oss varen i retur. Angreretten bortfaller hvis du bruker varen på en måte som vesentlig forringer salgsverdien.

Vi gjør også oppmerksom på at følgende varer ikke kan returneres: parykker, kontaktlinser, lingerie, strømper, sminke, kunstige øyevipper og andre engangsartikler.

Les mer om returnering av varer her.
Hvordan bytter jeg en vare?
Ønsker du å bytte en vare til en annen størrelse eller farge? Benytt deg av dine 30 dagers returrett og bytt varen.

1. Bestill et nytt kostyme i en annen størrelse og få det tilsendt, mens du sender varen i retur og får pengene tilbake. Det er den raskeste måten.

2. Send kostymet i retur og legg ved fakturaen eller et notat der du skriver at varen skal byttes til en annen størrelse eller farge.
Jeg har mottatt feil/defekt vare. Hva gjør jeg?
Se alltid igjennom varene dine når du mottar de. Det gir deg mulighet til å reklamere innen rimelig tid.

Har du mottatt feil eller ødelagt vare? Ta kontakt med vår kundeservice.

Send oss en e-post til info@temashop.no. Skriv ordrenummeret og når du skal bruke varen. Legg ved et bilde av varen og beskriv feilen. I noen tilfeller er det ikke nødvendig å sende varen i retur. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for å finne en løsning.

Returretten bortfaller hvis du velger å bruke eller reparere varen.

Merk: De fleste av våre produkter er laget av billig materiale og kan derfor som oftes bare brukes 1-2 ganger.
Når får jeg pengene tilbake?
Vi har en behandlingstid på opptil 3 uker ved retur av varer.

Hvis betalingen din ikke er gjennomført, har vi mulighet til å slette den. Ved sletting av betaling gjør oppmerksom på at banken eller NETS ofte reserverer pengene når du betaler med et debitkort. Det betyr at pengene blir reservert i opptil 28 dager. Kontakt banken din for å høre mer om dette.
Hvilken størrelse skal jeg velge?
Våre størrelser varierer fra produkt til produkt, og vi anbefaler at du alltid sjekker størrelsesguiden på den bestemte varen.

Er du fortsatt i tvil om størrelsen? Ta kontakt med kundeservice for å høre nærmere, eller bestill flere størrelser og send varene som ikke passet i retur.
Hva inneholder kostymet?
Vi opplyser alltid hva som følger med kostymet på produktsiden. Les nøyaktig hva som følger med under «pakken inneholder».

Fortsatt i tvil? Kontakt vår kundeservice for å høre hva kostymet inneholder.
Hva er kostymet laget av?
De fleste av våre kostymer er laget av polyester for å sikre lave priser. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for å høre nærmere.
Kan jeg vaske kostymet?
Generelt tåler ikke våre produkter maskin- eller håndvask. Vi anbefaler at du leverer kostymet til et profesjonelt renseri.

Noen kostymer har vaskeveiledning. Vi anbefaler alltid at du leverer kostymet til et profesjonelt renseri – og vi fraskriver oss alt ansvar hvis du vasker kostymet selv.

Merk: De fleste kostymene våre kan brukes 1-2 ganger.
Ordrebekreftelse
Når bestillingen din er mottatt, sendes ordrebekreftelsen til din e-postadresse. Hvis du ikke mottar den eller av andre årsaker ikke har den lenger, kan du alltid kontakte kundeservice på info@temashop.no og be om en ny ordrebekreftelse.
Faktura
Når vi har behandlet ordren din, mottar du en ny e-post med en faktura. Hvis du bestiller i helgen, vil du høyst sannsynlig først motta e-posten med fakturaen i løpet av mandag. Hvis du ikke mottar den, kan du logge inn på kontoen din eller kontakte kundeservice på info@temashop.no og få tilsendt en ny.
Hva bruker dere mine personlige opplysninger til?
For å bestille varer på Temashop.no må du opplyse eller registrere deg med følgende opplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-postadresse


Vi registrerer personopplysningene dine med det formål om å levere varen til deg. Når det samles inn personopplysninger på nettsiden vår, sikrer vi at det alltid skjer med ditt samtykke. Du er derfor alltid informert om hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.

Opplysninger gitt til Temashop.no gis aldri videre eller selges på ingen måte til en tredjepart. Når du er registrert på Temashop.no, har du alltid rett til å motsette deg registreringen. Du har også rett til å se hvilke opplysninger om deg som er registrert. Personopplysningene registreres på Temashop.no og lagres i fem år. De slettes etter fem år. Direktøren og de ansatte i Temashop.no har tilgang til de registrerte opplysningene. Vi gjør oppmerksom på at vi ikke lagrer eller sender kundeopplysninger kryptert.
Hvor raskt svarer dere på henvendelser?
Vi svarer så raskt som mulig når du kontakter oss på info@temashop.no, chat eller sosiale medier.

Vår kundeservice er åpent mandag – fredag fra kl. 9.00 – 16.00 (lunsjstengt mellom 12.00-13.00).

Vi svarer som oftest i løpet av 1 time på e-post, og det går aldri mer enn 12-15 timer på hverdager.

Hvis det haster kan du ringe oss på tlf: +47 23 96 65 34 i åpningstiden.

Vennligst vent

Continue shopping or View cart & checkout

Bestillinger med lagervare som gjøres før kl. 12.00 på hverdager blir sendt samme dag.
Leveringstiden avhenger av postnummeret ditt:

1 dagers levering: 0001 - 3999

2 dagers levering: 4000 - 7599

3 dagers levering: 7600-7999 & 8600-8999

4 dagers levering: 8000-8599 & 9000-9999