Kundeservice

Mandag - fredag: kl. 9 - 16

Kundeservice

Har du spørsmål vedrørende bestillingen din?
Finn svar på spørsmålet ditt her - eller ta kontakt med vårt flotte kundeservice team via epost eller telefon.

Jeg har mottatt en feil vare. Hva gjør jeg?

Da våre lagerninjaer er lynraske, hender det dessverre en gang innimellom at en feil vare sniker seg sammen med en ordre.

Om dette har skjedd med deg bes du ta kontakt med vårt kundeservice team på mail: [email protected], så finner vi sammen fram til en løsning.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg?

Det kan ta opp til 20 minutter fra ordren din er sendt til vi sender deg en e-post med en bekreftelse på at vi har mottatt bestillingen din. Om du ikke har mottatt ordrebekreftelsen din i dette tidsrommet kan det blant annet skyldes:

  • At mailen er blitt fanget opp av SPAM-filteret ditt
  • At det er en feil i mailadressen på bekreftelsen

Sjekk først ditt e-post SPAM-filter. Om du ikke finner e-posten der så bes du kontakte vårt kundeservice team på mail: [email protected].

Kan jeg kansellere ordren min?

Om du ønsker å kansellere bestillingen din bes du kontakte vårt kundeservice team raskest mulig på tlf: 23 96 45 76.

Om våre lagerninjaer ennå ikke har pakket ordren din, så kan vi kansellere ordren. Hvis ordren allerede er i ferd med å bli pakket- eller er ferdigpakket så er det dessverre for sent for oss å kansellere den.

Om du ikke klarte å kansellere bestillingen, så kan du la pakken ligge i butikken når den ankommer. Da vil den automatisk bli sendt i retur til oss og du vil deretter motta en kreditnota med tilbakebetaling av beløpet. Merk at hvis du ikke henter pakken og den går i retur, vil du bli trukket et returgebyr på 99kr.

Tip: Du kan med fordel følge ordren din ved å se på ordrebekreftelsen din. Klikk på: "Se ordrestatus" så kan du se om ordre din er blitt pakket eller ikke.

Rekker jeg å legge til flere produkter til ordren min?

Om du rekker å legge til mer på ordren din, avhenger av om bestillingen din er blitt pakket- eller om den står i venteposisjon på lageret vårt. Våre lagerninjaer er raske og effektive til å pakke kundenes ordre, og derfor blir pakken din raskt sendt avgårde fra lageret vårt.

Kontakt derfor vårt kundeservice team raskest mulig på mail: [email protected] eller tlf. 23 96 45 76. Så vil de gjøre det de kan for å trylle frem litt ekstra fest og farger på ordren din.

Tips: Du kan alltid se hvor langt ordren din har kommet i prosessen ved å sjekke ordrestatusen på ordrebekreftelsen din.

Får jeg rabatt på ordren min?

Du vil alltid kunne finne våre aktive kampanjer på Temashop/rabattkoder. Er siden tom? Da betyr det at vi ikke har noen aktive kampanjer for øyeblikket.

Skal du foreta en større bestilling? Da kan du alltid kontakte vårt kundeservice team på mail: [email protected], så vil de sette sammen et tilbud til deg dersom bestillingen overholder vår retningslinjer vedrørende mengderabatt.

I mailen kan du da skrive følgende:
  • Varenummer eller link til de produktene du ønsker
  • Antall produkter du skal bestille
  • Evt. Anledning

Så kan vårt kundeservice team raskere behandle din henvendelse.

Når sender dere ordren min?

Hvor raskt vi sender ordren din avhenger av varene du har bestilt. Hos Temashop har vi et lager på vår adresse i Danmark, og flere i udlandet. Du kan derfor både bestille lagervarer og bestillingsvarer på hjemmesiden.

Lagervarer

Disse er alltid markert med grønt på hjemmesiden. Om du har bestilt lagervarer innen kl. 12 (gjelder kun hverdager), så blir ordren din sendt samme dag. Om du har bestilt etter kl. 12, kommer ordren din til å bli levert innen 4-7 dager.

Bestillingsvarer

Disse er alltid markert med gult på hjemmesiden. Om du har bestilt bestillingsvarer kan det gå mellom 4-7 hverdager før vi sender ordren din.

Les alt om leveringstidene og prisene våre på levering i området ditt her.

Merk: Vår levering er en forventet levering som er utregnet av Posten.

Tips: Du kan alltid se din forventede leveringsdato i handlekurven på hjemmesiden.

Tilbyr dere prismatch?

Temashop matcher alltid våre konkurrenters priser. På den måten sikrer vi at du får den beste og laveste prisen der ute. Det eneste kravet vi stiller er at konkurrentens nettbutikk/butikk er norsk eid, at varene er på lager hos konkurrenten, og at varen er identisk med den varen du ønsker prismatch på.

Har du funnet en vare billigere et annet sted? Skynd deg å kontakte vårt kundeserviceteam på e-post: [email protected]. Vedlegg deretter lenken til produktet her, så sørger de for, at du får matchet prisen.

Jeg har allerede lagt inn en bestilling - hva gjør jeg da?

Da må du bare oppgi ditt bestillingsnummer og kopiere inn en lenke til produktet, så krediterer vi differansen. Opplysningene må gis til oss senest 14 dager etter kjøpet.

Legg merke til: Prismatchen gjelder ikke ved tilbud og kan ikke kombineres med andre rabatter.

Pakker dere inn gaver?

Nei, vi tilbyr dessverre ikke å pakke inn gaver.

Er det mulig å leie produkter hos dere?

Det er dessverre ikke mulig å leie kostymer og tilbehør hos oss.

Kan jeg endre på størrelsen av en vare jeg har bestilt?

Om du ønsker å endre på størrelsen av en vare du har bestilt, bes du ta kontakt med vårt kundeservice team raskest mulig på tlf: 23 96 45 76.

Dersom våre lagerninjaer ikke har pakket bestillingen din ennå, så kan vi enkelt endre størrelsen for deg. Om ordren allerede er i ferd med å bli pakket- eller er ferdigpakket, så er det dessverre for sent for oss å gjøre endringer på bestillingen din.

Om du ikke har fått endret størrelsen i tide kan du med fordel unngå å hente pakken når den ankommer postkontoret. Da vil den automatisk bli sendt i retur til oss og du vil motta en kreditnota med full tilbakebetaling av beløpet.

Tips: Du kan med fordel følge med på ordren din ved å se på ordrebekreftelsen. Klikk på: "Se ordrestatus", så kan du se om ordren din er pakket eller ikke.

Tilbyr dere B2B forhandler-avtaler?

Nej, vi tilbyr dessverre ikke B2B-salg.

Skal du foreta en større bestilling? Da kan du alltid kontakte vårt kundeservice team på mail: [email protected], så lager vi gjerne et tilbud til deg dersom ordren overholder vår politikk om mengderabatt.

I mailen kan du da skrive følgende:
  • Varenummer eller link på de produktene du ønsker
  • Antall produkter du skal bruke
  • Evt. Anledning

Da kan vårt kundeservice team behandle henvendelsen din raskere.

Merk: Du er velkommen til å kontakte oss angående større B2B forhandleraftaler. Vår Markedsavdeling vil gledelig se nærmere på om en forhandleravtale kan være verdiskapende for begge parter, og bør etableres.

Hvordan bestiller jeg?

Det er enkelt å foreta en ordre på hjemmesiden, bare følg disse 5 enkle trinnene:

Steg 1: Velg ut produktene dine

Velg ut produktene du ønsker å bestille. Søk ved hjelp av søkefunksjonen øverst på siden, eller bruk navigasjonen til venstre.

Steg 2: Legg til i handlekurven

Når du har funnet et produkt som du ønsker å se nærmere på. Klikk deg da inn på varen. Velg størrelse- samt antall. Legg deretter til varen i handlekurven ved å trykke på den grønne knappen: "Legg til i handlekurv".

Steg 3: Dobbeltsjekk handlekurven

Se handlekurven ved å trykke på knappen som er formet som en handlekurv i øverste høyre hjørne på siden. Da kommer du inn i kurven din. Dobbeltsjekk da om alle varene du har bestilt ligger der. Ferdstill deretter bestillingen.

Steg 4: Bestilling

Tast inn dine personlige opplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-post. Velg deretter din foretrukne leveringsmetode. Trykk deretter på ''Fortsett til betalingsmetoder''. Velg da den betalingsformen du ønsker å benytte ved betaling.

Etter at betalingen er utført vil du motta en e-post med ordrebekreftelsen din, samt en SMS med ordrenummeret ditt.

Steg 5: Etter bestillingen

Sjekk ordrestatusen din på ordrebekreftelsen ved å trykke på den grønne ''Se din ordrestatus'' knapp.

Når vi har pakket og sendt avgårde ordren din vil du automatisk motta en ny e-post med fakturaen din og sporingsnummer slik at du kan følge pakkens ferd fra vårt lager og helt fram til ditt utvalgte leveringssted.

Hvor raskt kan jeg få bestillingen min?

Hvor raskt vi får sendt av gårde ordren din avhenger av varene du har bestilt. Hos Temashop har vi et lager på adressen vår i Danmark, og flere i utlandet. Du kan derfor både bestille lagervarer og bestillingsvarer via hjemmesiden.

Lagervarer

Disse er alltid merket med grønt på hjemmesiden. Om du har bestilt lagervarer innen kl. 12 (gjelder kun hverdager), så blir ordren din sendt samme dag. Om du har bestilt etter kl. 12, så vil ordren din bli levert innen 4-7 dager.

Bestillingsvarer

Disse er alltid markert med gult på hjemmesiden. Om du har bestilt bestillingsvarer kan det gå mellom 4-7 hverdager før vi får sendt ordren din.

Du kan lese alt om våre leveringstider og priser på levering i området ditt her.

Merk: Leveringstiden blir utregnet av Posten.

Tips: Du kan alltid se din forventede leveringsdato i handlekurven på hjemmesiden.

Leverer dere pakker i helgene?

Posten har begynt med lørdagsfordeling av pakker til nærmeste postkontor/post-i-butikk.

For å motta pakken din i helgen så må du velge leveringsalternativ: Postkontor/post-i-butikk som leveringsmulighet når du skal sjekke ut.

Vi kan dessverre ikke garantere når pakken din blir distribuert. Vi anbefaler derfor at du bestiller i god tid.

Merk: Posten tilbyr ikke hjemlevering eller firmalevering på lørdager.

Hva er fraktkostnadene?

Vi tilbyr alltid gratis frakt ved kjøp over 999 kr.

Våre fraktkostnader begynner på 59 kr. Og oppover, alt ettersom hvilket leveringsalternativ du velger.

Se alle våre leveringspriser her.

Jeg har ikke mottatt pakken min. Hva gjør jeg?

Vi sørger altid for at du blir informert via mail og SMS når pakken din forlater lageret vårt.

Om du har fått beskjed om at pakken din har forlatt lageret vårt, men ikke mottatt pakken - så kan det blant annet skyldes:

  • At det er oppstått en forsinkelse under transporten fra transportøren
  • At pakken fortsatt er under behandling hos transportøren
  • At pakken ikke er blitt scannet inn hos postkontoret/post-i-butikk
For å finne pakken din raskest mulig, anbefaler vi følgende:
  • At du kontakter Posten og spør om leveringen. Hvis det har oppstått en forsinkelse så kan de opprette en etterlysing av pakken din. Posten tlf: 22 03 00 45.
  • At du henvender deg på ditt lokale postkontor/post-i-butikk og etterlyser pakken der. Om pakken din står som "på vei" så har vi i noen tilfeller opplevd at pakken allerede ligger klar for henting, men at postkontoret/post-i-butikk simpelthen har glemt å scanne pakken din inn, og derfor vil du ikke kunne se at den er klar for henting.

Hvis pakken uheldigvis ikke ligger klar- eller om det er noe annet som har skjedd, så må du gjerne kontakte oss på mail [email protected] eller på tlf: 23 96 45 76, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Dette anbefales dog kun som en siste løsning, da Postens behandling av henvendelsen din går raskere om du selv kontakter dem.

Jeg har bestilt hjemlevering men ikke mottatt pakken?

Vi sørger altid for at du blir informert via mail og SMS når pakken din forlater lageret vårt.

Om du har fått beskjed om at pakken din har forlatt lageret vårt, men ikke mottatt pakken - så kan det blant annet skyldes:

  • At det er oppstått en forsinkelse under transporten fra transportøren
  • At pakken fortsatt er under behandling hos transportøren
For å finne pakken din raskest mulig, anbefaler vi følgende:
  • At du kontakter Posten og spør om leveringen. Hvis det har oppstått en forsinkelse så kan de opprette en etterlysing av pakken din. Posten tlf: 22 03 00 45.
  • Hvis pakken uheldigvis ikke ligger klar- eller om det er noe annet som har skjedd, så må du gjerne kontakte oss på mail [email protected] eller på tlf: 23 96 45 76, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Dette anbefales dog kun som en siste løsning, da Postens behandling av henvendelsen din går raskere om du selv kontakter dem.

Til hvilket klokkeslett vil jeg motta ordren min?

Vi kan dessverre ikke gi noe presist klokkeslett om når på dagen transportøren er i området ditt.

Posten leverer ca. ut mellom kl. 7-17, i travle perioder leverer de også ut om ettermiddagen/kvelden.

Du kan med fordel ringe til postkontoret/post-i-butikk som du ønsker å få pakken levert til. De kan kanskje svare på når de mottar pakker fra Posten.

Hva vil skje om jeg ikke rekker å hente pakken min?

Om du ikke rekker å hente pakken din i tide så blir den automatisk sendt tilbake til oss. Her vil vi behandle den som en retursak. Når vår returavdeling har behandlet saken din så vil du motta en automatisk kreditnota og pengene vil bli tilbakeført til kortet du brukte når du foretok ordren.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart våre lagerninjaer har pakket og sendt avgårde ordren din, vil du motta en ny mail og SMS med sporingsnummeret ditt slik at du kan følge bestillingen din helt til døren.

Tips: Du kan også følge med på ordren din i ordrebekreftelsen. Klikk på: "Se ordrestatus", så kan du se hvor langt pakken din er kommet i prosessen.

Hvordan kan jeg endre på leveringsadressen?

Hvis du ønsker å endre på leveringsadressen, bes du ta kontakt med vårt kundeservice team raskest mulig på tlf: 23 96 45 76.

Hvis lagerninjaene våre ikke har pakket ordren din ennå, så kan vi raskt oppdatere leveringsadressen. Men om ordren allerede er i ferd med å bli pakket- eller er ferdigpakket, så er det dessverre for sent for oss å endre på leveringsadressen før pakken går ut fra lageret.

Om du ikke har endret adressen i tide så anbefaler vi at du foretar en ny bestilling slik at du får tingene dine hjem i tide. Ordren som har den feile adressem hvorpå den forkerte adresse står, vil automatisk komme tilbage til os når posten enten ikke kan finde adressen eller modtageren på adressen nægter modtagelsen heraf- eller sender den retur.

Så snart pakken er mottatt hos oss, så behandler vi den som en retursak. Du vil automatisk motta en kreditnota når vår returavdeling har behandlet saken ferdig. Og samtidig vil vi overføre hele beløpet for retursaken tilbake til kortet som er benyttet for å betale for bestillingen.

Tips: Du kan med fordel følge med på ordren på din via ordrebekreftelsen som er sendt til deg. Klikk på: "Se ordrestatus", så kan du se om ordren din er pakket eller ikke.

Hvilke betalingsmuligheter tilbyr dere?

Følgende betalingsmuligheter er tilgjengelige i nettbutikken:

  • Betalingskort: Visa, Mastercard eller Visa Electron
  • Klarna Checkout
Klarna

Når du velger Klarna som betalingsmulighet så velger du en forfallsdato på 14 dager fra den dagen varene blir sendt fra vårt lager. Du kjøper altså nå- men betaler først etter levering.

Fakturaen har en betalingsfrist på 14 dager. Du skal ikke betale for defekte varer om pakken din skulle blitt skaded under transport- eller om pakken din forsvinner.

Klarna er derfor en praktisk, enkel og risikofri betalingsmulighet.

Merk: Du kan alltid finne mer informasjon om Klarna på deres hjemmeside.

Når blir beløpet belastet?

Beløpet blir først belastet når ordren din forlater lageret vårt.

Hvorfor skal jeg betale for å sende en retur?

Hos Temashop har vi 100% åpenhet når det kommer til vår returpolitikk.

Derfor er vi alltid ærlig om hvorfor vi ikke tilbyr gratis frakt- og retur slik som mange andre e-handelsvirksomheter gjør.

Det er nemlig veldig vanlig å selv betale for returen, men ikke alltid helt opplagt for kunden når dette er tilfelle.

Mange e-handelsvirksomheter som reklamerer med gratis frakt- og retur legger nemlig til denne utgiften på deres salgspriser- eller krever et gebyr ved retur av varen. Ofte legger de til returfrakten når du sender varen tilbake, men dette er bare skrevet med liten skrift og vil derfor oppfattes som gratis av kunden.

Dette får du i stedet

Hos oss har vi 100% åpenhet. Derfor får du i stedet gratis frakt ved kjøp for over 1000 kr. og de billigste prisene på markedet. Og dermed også 100% prisgaranti. Samtidig har vi forhandlet oss frem til gode priser med transportselskapene slik at du kan kjøpe en returlapp hos oss for kun 99 kr. Denne kan normalt koste opp tl 200 kr hos Posten. Vi følger selvfølgelig alle regler innenfor kjøpsloven.

Det er derfor ingen skjulte gebyrer hos oss, kun en trygg- og ærlig handel.

Du kan kjøpe vår returlapp her

Vennligst vent

Continue shopping or View cart & checkout

Bestillinger med lagervare som gjøres før kl. 12.00 på hverdager blir sendt samme dag.
Leveringstiden avhenger av postnummeret ditt:

1 dagers levering: 0001 - 3999

2 dagers levering: 4000 - 7599

3 dagers levering: 7600-7999 & 8600-8999

4 dagers levering: 8000-8599 & 9000-9999